divendres, 20 d’abril del 2007

No vull no vull i no vull

No vull que les coses vagin bé a Martorell. No vull que l’ajuntament s’entengui amb les empreses. No vull que hi hagin més llocs de treball. No vull el conveni amb la Solvay.

I, per què? Direu. Està clar, no? Tot això afavoreix als que em van treure del govern, al qual tinc dret per la Gràcia de Déu i ha de ser només per mi i per mi, per ningú altre, encara que sigui “company” de partit, que es pensava aquest Casas? Ala, al 11 per remugar.

Total, que anirem als jutjats una altra vegada, que per això tinc a Perry Fono Mason que parla tan bé de lleis i que fa tot el que li dic, no com el remugaire. Això d’intentar recuperar als tribunals el que em van treure les urnes és una bona cosa, ja el vam intentar al començament de la nostra travessa del desert quan vam denunciar que alguns regidors no havien jurat fidelitat al nostre benvolgut, estimat i campechano Rei com s’ha de fer, clar que si.

Com va acabar aquest tema dels juraments? Ai, no em recordo... els anys...

1 comentari:

  1. Ja veieu, estic enfadat. I això que he fet una llista a la meva manera, fins i tot una mica provocativa. Què s'han pensat aquests que diuen que faig amiguisme, doncs sí i que es noti.
    Aquesta nena joveneta li he fet creure que el Què diu Martorell? era el programa més democràtic del món:una mica com L'Informador, si jo mano em fan propaganda i si no doncs a abocar basura sobre els altres. El meu fill l'he tornat a possar, vam estar bé l'epoca en que vàrem ser patrons de l'Hospital, vamm fer i desfer, un bon tàndem. A la nena dels amics que els hi vam proporcionar els terrenys que amb 3 mesos vam multiplicar el seu valor per 20 també la tinc a la llista. Ah! i a la Teresa, pobre, que aquesta Dora no li va voler vendre els terrenys a la seva familia, i que va dient que està tan decebuda, la he possat de nº 3. I continuarà...

    ResponElimina

Digue'm que vols, devot meu, que jo t'ho donaré si tu em votes (bé. ja veurem...)