dilluns, 19 de febrer del 2007

12 reflexions de Martorell

Reflexió una

Faré cara de bona persona i ploraré una mica, això sempre queda be

Reflexió dues

Haig de demostrar que vull tornar per responsabilitat, no pas per fer i desfer

Reflexió tres

No vaig fer el traspàs de l’alcaldia i es van destruir documents, però d’això qui se'n recorda

Reflexió quatre

Si algú em porta la contraria sempre podré fer llistes i si cal MULTAR

Reflexió cinc

Els meus mics m’ajuden en el finançament i difusió del Mentider (L’Informador), a tots els locals, barberies, perruqueries, casals d’avis etc

Reflexió sis

La subvenció a les entitats, la faré a la meva manera, és la millor forma de tenir-les controlades

Reflexió set

Aprofitaré tots els temes socialment sensibles (hospital, gent gran) per crear confusió i fer campanya al meu favor

Reflexió vuit

Em sap greu no ser a temps de fer "La llave de Oro 2", ara la caserna serà pel poble

Reflexió nou

La llibertat d’expressió és sagrada, però sobretot LA MEVA

Reflexió deu

Espero que ningú recordi el que vaig deixar: el MUR DE LA VERGONYA de Can Carreras, el MERCAT més ben fet del món, el disseny urbanístic i de mobilitat enveja del Baix Nord

Reflexió onze

Aquesta em sap greu, però sempre beneficiaré els meus amics, quan els pugui oferir algun terreny be de preu. El que es de TOTS, be pot ser per algun amic

Reflexió dotze

Me'n sortien onze, però he pensat que m’agradava més arribar fins la dotzeneta

9 comentaris:

  1. Gràcies per l'explicació,ara queda tot més clar... Vaig estar a l'acte d'adehesió inquebrantable al Centre Cultural i per un moment vaig pensar que ara volies treballar pel poble i la seva gent. Quin alivi!

    ResponElimina
  2. Estimat Steve! Tinc un amic que no és periodista però li agrada predicar, l'enxufaras a la radio? Els sociates no el volen. I tambe vull informacio de les promocions de terrenys a 12.000€, a on m'he de dirigir, al telèfon del candidat? Ojalà guanyis, jo no vull un hospital públic perque seria una injusticia pels teus amics vitalicis tant bones persones.

    ResponElimina
  3. Aquest home és com un malson. Si els ciutadans coneguessin com les gasta!, hi ha coses que si les dius sembla que te les inventis. Els darrers anys va fer de la mentida ls seva sobrevivència. Va amagar que lo de Can carreras estava donat i beneït (EL MUR, vull dir) En 16 anys NO ha mirat el riu per res i a les darreres eleccions tot eren històries virtuals, per exemple la residència d'avis. Diuen que s'adormia a les reunions amb la Gene.

    ResponElimina
  4. Com dius!? digues com les gasto, digues, si ets capaç... bé una mica si, però és pel meu amor a Martor€€€€ll, no ho dubtis pas

    ResponElimina
  5. q bo aquest blog!!! felicitats i espero boter q el vagis actualitzant! ;-)

    ResponElimina
  6. Feu fàstic! només us diré que potser si que el boter n´ha fet moltes de dolentes, però vosaltres tampoc esteu a l´alçada que el poble es mereix,sou l´escoria de Martorell.
    P.D. atents a la Solvai

    ResponElimina
  7. Be, ja és molt que algun CiUero comenci per doanr-se compte que el Boté no era tan bo, per algo es comença. Creusque és suficient amb una legislatura arranjar tot el que estava mal planificat, i amb tota la mala llet que els han abocat a sobre des del primer dia?

    ResponElimina
  8. Com que faig fàstic? Com que he fet moltes de dolentes? Ai ai ai aquestes comentaris dels que menjeu de la mejadora que us vaig posar... Ai ai ai que no em deixaran tornar, però si em deixessin...

    ResponElimina
  9. si si si ke bo! Sr. Boter volem que ens continui deleitant amb les seves magnifiques ocurrencies....
    osigui.. CTUALITZA TIO ACTUALITZA!!!

    ResponElimina

Digue'm que vols, devot meu, que jo t'ho donaré si tu em votes (bé. ja veurem...)