dimecres, 12 de desembre del 2007

+ musiqueta...




...i + de lo mateix!

4 comentaris:

  1. Amic i mestre Boter, hi ha una cosa que no entenc. Si som de dretes, com pot ser que posis música d'un cantautor roig com l'Ibañez aquest?

    A mi m'agrada la Núria Feliu. Però recordo quan el President Pujol ens va recomenar escoltar Francisco, Julio Iglesias i Norma Duval per aconseguir els vots del PP després de perdre les eleccions contra el Maragall. M'hi vaig aficionar: "latinooo, tengo el calor de una copa de vinooo...". Clar que ara l'Artur (abans Arturo) no ens deixa escoltar això perquè ha de refundar el catalanisme ja, fa massa que els nostres alts càrrecs són fora de la Plaça Sant Jaume i alguns ja no poden mantenir els terrenys ni els amarres.

    Pensi en nosaltres, els seus votants.
    Vagi amb Déu!

    Si us plau, posa

    ResponElimina
  2. La veritat és que de música no entenc pas... però m'agraden totes les cançons que parlen de cal€ron$$$$$ mmmmquebons...

    ResponElimina
  3. Boter:
    Avui el resaré a vostè, Oh Alcalde suprem!

    Alcalde nostre que sou a l'Ajuntament, santificat sigui el vostre nom.
    Gestioni sense nosaltre el seu regne i facis la vostra voluntat,
    així a la vila com es fa al torrent.
    La nostra obra de cada dia, doneu-nos Senyor, el dia d'avui, i perdoneu les nostres grans culpes, així com nosaltres oblidem les seves pudors (les dels polígons); i no permeteu que nosaltres caiguem en la tentació (de pensar en un martorell on no hi sigui la seva figura) i ens deslliureu-nos d'aquest mal:

    Amen

    ResponElimina
  4. Aiiii com em posen aquestes mostres de devoció beata! Ho hi ha per menys, per aixó.

    ResponElimina

Digue'm que vols, devot meu, que jo t'ho donaré si tu em votes (bé. ja veurem...)