dimarts, 19 de juny del 2007

Em sento com el caudillu...



Mut m' havia quedat, noi... De debó que no m'ho esperava tornar a sortir d'aquesta manera... Els meus s'han empassat les meves promeses (feina tindré ara per dir-lis que tot tot no podrà ser) i m'han votat en massa (més alguns despistats, és clar...).

I tota la mala llet (i algunes puces, jejeje) que he escampat pel poble amb el meu amunt i avall que no tinc feina , doncs ha donat resultat i molts rojus no han votat (que burrus!).


Doncs aqui he tornat. Qui m'ho havia de dir, primer que jo, amb el meu curriculum (aprenent de cambrer al bar de la familia primer i empleadillu de banca després), havia de ser alcalde quan el vaig ser per primera vegada; i després que havia de tornar quan ja era hora de jubilar-me i estar amb els nets... en fi, que no m'ho acabo de creure.


Vosaltres tampoc, oi? Je je je... No voleu tenir un govern acord amb els temps i participatiu, oi? Doncs aqui em teniu: més del mateix que vau tenir durant 16 anys i pel que es veu, tant us va agradar! Ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja jauargssssss (ai que m'ennuego... m'ho haurè de prendre amb calma...).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm que vols, devot meu, que jo t'ho donaré si tu em votes (bé. ja veurem...)